دکوراسیون آشپزخانه ایرانی
نوشته شده توسط : پرنیان

در خانه‌های ایرانی، دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. در این فضا تمامی اعضای خانواده رفت و آمد داشته و در آشپزخانه‌های بزرگ‌تر، افراد دور هم جمع شده و چند نوبت در روز به صرف غذا می‌پردازند. به همین دلیل لازم است این فضا گرم و صمیمی بوده و مورد علاقه تمامی اعضا قرار بگیرد. هم‌چنین در دیزاین منازل امروزی، آشپزخانه محیطی است که از تمامی فضاهای خانه قابل دیدن بوده و فضاهای مختلف خانه به آن اشراف دارند. برای دیزاین یک آشپزخانه ایرانی، می‌توان از المان‌های مختلفی بهره برد.

وسیله‌های مختلفی هم چون کابینت، نور محیط، پرده، کاشی‌های بین کابینتی، هود و گاز و … بر زیبایی آشپزخانه نقش داشته و در دیزاین آشپزخانه می‌توان از انواع اکسسوری شامل لوازم دکوری و گلدان‌های زیبا استفاده نمود. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود گرفته‌اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را در جهت یک دیزاین شیک و عالی برای آشپزخانه ایرانی، همراهی کنیم.

جنس‌های مختلف کابینت در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

در دهه‌های گذشته، در داخل آشپزخانه‌ها از انواع رنگ‌های کابینت‌های فلزی استفاده می‌شد. این نوع از کابینت مقاومت زیادی داشتند، اما در برابر رطوبت و نظافت مداوم آشپزخانه، دچار پوسیدگی می‌شدند. در سال‌های اخیر، استفاده از انواع جنس‌ها برای ساختن کابینت رواج پیدا کرده است. کابینت‌ها دارای انواع متفاوتی مانند کابینت‌های چوبی، ممبران، هایگلاس، ام‌دی‌اف و … هستند که هر یک دارای زیبایی منحصر به خود بوده و برای استفاده در برخی از فضاها مناسب هستند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی





:: برچسب‌ها: دکوراسیون آشپزخانه ایرانی , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: